Гарантії та повернення

Умови повернення й гарантії

Компанія MAXUS проводить ретельний багатоступеневий контроль якості своєї продукції, в тому числі, з використанням лабораторії Центру досліджень і розробок MAXUS в Україні. Вся продукція компанії проходить обов'язкову сертифікацію, а ймовірність купівлі виробу, що містить дефект – мінімальна.

 

Проте, як виробник, орієнтований в першу чергу на інтереси клієнта, компанія MAXUS забезпечує гарантійний обмін і сервіс всіх продуктів брендів MAXUS LED, Intelite і GLOBAL LED, реалізованих на території України. Повернення товарів, здійснюється відповідно до статті №9 Закону України про захист прав споживачів.

 

Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару.

Товар вважається товаром неналежної якості за умови вияву в ньому недоліку, що робить неможливим використання товару за призначенням, у випадках, коли такий недолік виявився з вини виробника або продавця

 

Повернення справного товару, який не підійшов

Покупець має право повернути справний товар належної якості протягом 14 календарний днів із дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:

  • збереження працездатності товару;
  • відсутність механічних пошкоджень/деформацій товару, в тому числі, слідів температурної деформації;
  • збереження товарного вигляду упаковки товару;
  • наявність документа, що підтверджує факт купівлі .

Якщо з якоїсь причини споживач не може надати накладну, що підтверджує факт купівлі, необхідно повідомити про це за вказаними телефонами. Накладна буде відновлена і вислана покупцеві листом чи електронною поштою.

При відправленні посилки з товаром, що повертається, за допомогою кур'єрської служби, фактичною датою повернення вважається дата відправки *.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити

* Компанія MAXUS не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану з вини служб доставки та банківських установ.

Для здійснення повернення, будь ласка, виконайте наведені нижче дії: інформуйте про заплановане повернення менеджера  за одним вказаними номерами або на пошту: [email protected]